منو

اتوبان صدرتهران بیمه آسیا

نمایندگی بیمه آسیا ، موذنی

مشاوره رایگان آنلاین

ارائه بهترین خدمات بیمه ای

مشاوره تخصصی و حرفه ای

پشتیبانی در همه مراحل

اتوبان صدرتهران بیمه آسیا

اتوبان صدرتهران بیمه آسیا

خطوط حمل و نقل عمومیاولین خط اتوبوسرانی در این بزرگراه در سال ۱۳۶۶ با کد ۱۷ از میدان پیروز به میدان امام خمینی دایر شد و سپس در بهمن سال ۱۳۷۲ خط اتوبوس ۱۴۹ از میدان نوبنیاد به میدان هفتم تیر برقرار شد و به مرور زمان خطوط دیگری نظیر میدان نوبنیاد به متروی شهید حقانی و پایانه دستواره به پایانه شهید افشار دایر که پس از مدتی همگی این خطوط منحل یا در خطوط دیگر ادغام شدند.هم‌اکنون این بزرگراه در ابتدای شرقی با ایستگاه متروی نوبنیاد و پایانه شهید دستواره در ابتدای بلوار شهید دستواره (معصومی) ارتباط دارد و خطوط اتوبوسرانی دایر در این بزرگراه به صورت ذیل مسافران را جابجا می‌نمایند:خط ۱۰۶ پایانه لاله به پایانه شهید افشار (پارک وی) در مسیر بلوار ارتش، بزرگراه‌های امام علی، شهید بابایی، نوبنیاد، بزرگراه صدر، بزرگراه مدرس خط ۳۸۷ میدان قدس به میدان رسالت در مسیر خیابان شریعتی، پل صدر، بزرگراه صدر، بزرگراه بابایی، بزرگراه امام علی، لویزان، شمس‌آباد، بزرگراه‌های امام علی و رسالت (فقط در مسیر رفت از بزرگراه صدر تردد دارد)

بزرگراه طبقاتی صدر (سید محمدباقر صدر، نام پیشین: بزرگراه دوگل) یک بزرگراه دوطبقه واقع در شمال شهر تهران می‌باشد که جهت شرقی-غربی دارد. در شمال این بزرگراه محله‌های اقدسیه، فرمانیه، کامرانیه، قیطریه، چیذر و الهیه و در جنوب آن محله‌های اختیاریه ، قلهک و زرگنده واقع می‌باشد. این بزرگراه از اتوبان امام علی از شرق آغاز و تا بزرگراه مدرس و تونل نیایش در غرب امتداد دارد. امتداد شرقی این بزرگراه به نام بزرگراه شهید بابایی تغییر نام می‌دهد و از پارک جنگلی لویزان می‌گذرد و تا منتهی الیه شرقی تهران به پیش می‌رود .این بزرگراه از ابتدای انقلاب تا سال ۶۹ تا تقاطع قیطریه (میدان پیروز) امتداد داشت سپس در فاصله‌های سال ۶۷ تا ۷۲ با تکمیل عملیات اجرایی و ساخت سه زیرگذر به نام‌های کامرانیه، شهید دوقوز (دادبخش) و بلوار شهید دستواره (معصومی) و یک تقاطع غیر همسطح در خیابان پاسداران در خرداد ۷۲ به میدان نوبنیاد متصل گردید.بزرگراه طبقاتی صدردر اواخر بهمن سال ۱۳۹۱ در امتداد انتهای غربی این بزرگراه در حوالی اطراف پل بزرگراه مدرس تونلی به طول ۷٫۵ کیلومتر به بهره‌برداری رسید که این تونل به صورت رفت و برگشت به بزرگراه هاشمی رفسنجانی و بزرگراه کردستان متصل شده‌است. این بزرگراه پس از ۳ سال فعالیت عمرانی در ۹ آذر ۱۳۹۲ دو طبقه شده و از ابتدای غربی این بزرگراه و ایجاد دسترسی به قیطریه (میدان پیروز) و کامرانیه پس از عبور بدون دسترسی از روی پل خیابان پاسداران (انتهای بزرگراه صدر و ابتدای بزرگراه شهید بابایی بسمت شرق) در تقاطع بزرگراه امام علی (ع) و بزرگراه شهید بابایی به نقطه انتهایی قسمت شرقی متصل گردیده‌است.سرمایه گذار و واردکننده تجهیزات این مجموعه بابک زنجانی شرکت سورینت بود و پیمانکار ان قرارگاه خاتم انبیا سپاه و شهرداری تهران بود.