منو

نمایندگی بیمه آسیا شمال شرقی تهران

نمایندگی بیمه آسیا ، موذنی

مشاوره رایگان آنلاین

ارائه بهترین خدمات بیمه ای

مشاوره تخصصی و حرفه ای

پشتیبانی در همه مراحل

نمایندگی بیمه آسیا شمال شرقی تهران

بهترین نمایندگی بیمه آسیا در شمال شرق تهران با ارائه بهترین خدمات بیمه ای در خدمت شما عزیزان می باشد که با مشاوره و ارائه بهترین خدمات بیمه ای در خدمت شما عزیزان هستیم برای دستیابی به توسعه پایدار و افزایش رفاه مردم، شمول مالی در حال تبدیل شدن به یک اولویت کلیدی برای مااست. طبق تعریف بانک جهانی، شمول مالی به معنای دسترسی افراد و مشاغل به محصولات و خدمات مالی )معاملات، پرداختها، پساندازها، اعتبارات و بیمه ها( مفید و مقرون بهصرفهای است که نیازهای آنها را به شیوهای مسئولانه و پایدار برآورده میکند.

تهران، پایتختی با ۲۲ منطقه و بیش از 500 محله است. با گسترش جمعیت در این شهر رواج پیدا کرده. این موضوع باعث شده، روز به روز تعداد محله‌های تهران بیشتر بشه. هر کدوم از مناطق تهران مساحت و شرایط زندگی منحصر به خودش رو داره، یه شکلی که بعضی‌ها مساحت‌شون از خیلی از شهرهای کشور هم بیشتره.

نمایندگی بیمه آسیا در شمال شرقی تهران
نمایندگی بیمه آسیا در شمال شرقی تهران

محله‌های مختلف شرق تهران

محله های رسالت و نارمک

محله های مجیدیه شمالی، هروی، بنی هاشم و شمس آباد

محله های اتوبان صدر از نوبنیاد تا پاسداران، قیطریه، کامرانیه، نیاوران و

محله های شهرک شهید بهشتی و شهرک امام خمینی در اتوبان بابایی

محله های حکیمیه، سازمان آب و سازمان گوشت

محله های خاک سفید، احسان و اتحاد، محله گلشن

محله های میدان پروین، سه راه استخر، وفادار شرقی، بزرگراه زین الدین

محله های فلکه چهارم تهرانپارس، استقلال، شهرک امید، قنات کوثر

محله های هنگام، سراج، والائیان، تکاوران، دلاوران،اردیبهشت، اتوبان شهید باقری و فرجام

محله های دماوند، میدان شقایق، دردشت، شهید آیت، خیابان دماوند

محله های سبلان، تهران نو، نظام آباد، مسیل جاجرود، مسیل منوچهری، نیروی هوایی و امامت

محله های افسریه بالا، افسریه پایین، زینبیه، قصر فیروزه

محله های پیروزی، نیروی هوایی، زمزم، میدان شهداء، پرستار، ائمه اطهار، محلاتی، شاه آبادی

مخبر، ۱۷ شهریور، مینای شمالی و مینای جنوبی

محله های محلاتی، آهنگ، خاوران، مسعودیه، بزرگراه آزادگان

نمایندگی بیمه آسیا شمال شرقی تهران
نمایندگی بیمه آسیا شمال شرقی تهران

گردشگری شرق تهران

تا به لحاظ مدیریتی دارای کیفیت و نظم بیشتری باشد از نمونه این بخش ها شرق تهران است که در کنار سایر امکانات خود جنبه توریستی و گردشگری نیز دارد. و برخی از جاهای دیدنی تهران را می توان در این بخش پایتخت جستجو کرد.

جاذبه هایی که در شرق تهران در اختیار گردشگران قرار داده می شود پارک هیا مختلف است که دارای امکانات تفرحی مناسبی هستند پارک های آبی سرپوشیده، پارک کودکان و پارک های خانوادگی از جمله این پارک ها هستند.

آشنایی با مناطق دیدنی شرق تهران – نمایندگی بیمه آسیا شمال شرقی تهران

پارک شیان در شرق تهران

پارک جنگلی شیان از جمله گردشگاه ها و تفرجگاه های جنگلی محدوده شرقی تهران به شمار میره که در مجاورت بوستان لویزان و در محدوده شهرداری منطقه چهار قرار دارد.

پارک تلو شرق تهران

این پارک جنگلی با فضای آروم و زیبایی که داره می تونه یه روز خوب و آرامش بخش برای علاقه مندان به طبیعت فراهم کنه. شما می تونین برای تعطیلات یا آخر هفته ها با یه برنامه ریزی فوق العاده به این پارک جنگلی زیبا مراجعه کنین و نهایت لذت رو از طبیعت و ویو عالی به سد زیبای لتیان ببرین. تو این پارک امکاناتی مثل آلاچیق و فضای بازی برای کودکان هم وجود داره تا با خیال راحت بتونین با خانواده یا عزیزانتون به تفریح و استراحت مشغول شوید.

پارک سرخه حصار شرق تهران

پارک جنگلی سرخه حصار یکی از پارک های ملی ایران است که در شرق تهران قرار گرفته است و مساحتی در حدود ۹۱۶۸ هکتار دارد که به جز بخش شمال شرقی آن تمام این ناحیه تحت کنترل و حفاظت سازمان محیط زیست قرار دارد.

این پارک در محدوده منطقه ۱۳ قرار دارد و به دلیل وسعت زیاد، امکانات متنوعی در خودش دارد و به یکی از مراکز تفریحی خانواده‌ های تهرانی تبدیل شده است. سرخه حصار یکی از قدیمی‌ ترین شکارگاه‌ های ایران محسوب شده به همین دلیل از گذشته تا به حال از اهمیت خاصی برخوردار بوده است.

این منطقه در سال ۱۳۵۸ هجری شمسی به سازمان محیط زیست واگذار شد که این سازمان یک قسمت از اراضی را به عنوان پارک ملی و قسمتی دیگر را به عنوان محیط حفاظت شده تعیین کرد و بقیه منطقه را در اختیار اهالی منطقه برای علوفه دامداری قرار داد.

فودکورت پارک ساید شرق تهران

بعد از بازدید از مکان های دیدنی شرق تهران به یک مرکز رستوران و فست فود خوب مراجعه کنید می توان این مجموعه شیک و بی نظیر را انتخاب کنید و به همراه خانواده خود روزی خوب را در این مجموعه سپری کنید.

بهترین مراکز خرید در شرق تهران

تهران شرق مراکز و فروشگاه های خرید بسیاری وجود دارد که دارای انوع فروشگاه است و دارای پاساژهایی شیک و زیبا هستند که به راحتی می توانید در آن خرید خود را انجام دهید.

مکان های گردشگری شرق تهران بسیار متنوع هستند و برای سلیقه های مختلف وجود دارد جاذبه های این بخش از تهران شامل مکان های توریستی و طبیعی است که برای داشتن تفریحات یک در هوای خوب مناسب است. نمایندگی بیمه آسیا شمال شرقی تهران